Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lukas - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lukas - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Wie: mijn mede vrijwilligers en ik
Waar: Siem Reap te Cambodja
Wat: vrijwilligerswerk
Wanneer:15 maart vertrek t/m ergens in juli
Daarna: backpacken en rondreizen

Goed om te weten?
6 uur tijdsverschil met Nederland


Voor meer informatie over mijn bezigheden zie: www.purevolunteer.nl

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

Klaar voor de start en af..

15 Maart 2014

Vertrek: Schiphol-> Bangkok -> Siem Reap
Lukas

Suo sdey (hello), Speciaal voor de mensen die up to date willen blijven over mijn belevenissen een blog voor foto's, verhalen en meer. Aardig spannend wel te verstaan! Wie: mijn mede vrijwilligers en ik Waar: Siem Reap te Cambodja Wat: vrijwilligerswerk Wanneer:15 maart vertrek t/m ergens in juli Goed om te weten? 6 uur tijdsverschil met Nederland Voor meer informatie over mijn bezigheden zie: www.purevolunteer.nl Lea sen hawy (tot ziens)

Actief sinds 10 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2758

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 07 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: