Vertrek: Schiphol-> Bangkok -> Siem Reap - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lukas - WaarBenJij.nu Vertrek: Schiphol-> Bangkok -> Siem Reap - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lukas - WaarBenJij.nu

Vertrek: Schiphol-> Bangkok -> Siem Reap

Door: Lukas

Blijf op de hoogte en volg Lukas

15 Maart 2014 | Nederland, Schiphol

Vandaag is het dan eindelijk zo ver!!

Ik vertrek om 17:25 vanaf Schiphol om vervolgens naar Bangkok te touren met jawel de leuke stewardessen van KLM . In Bangkok vlieg ik met Bangkok Airlines naar Siem Reap te Cambodja. Het tijds verschil is 6 uur of terwijl als jullie nog lekker aan het slapen zijn zit ik met mijn jetleg in de volle zon, ik kom ongeveer om 13:30 aan namelijk.

Alles is gepakt en met mijn backpack (3/4 gevuld met het medicijnenpakket van mams) Ga ik dit mooie avontuur tegemoet. De 1/4 van mijn rugzak bestaat overigens uit kleding voor de mensen die hier nieuwsgierig naar waren.

Voor degene die nog niet goed op de hoogte zijn, ik ga voor 16 weken vrijwilligers werk doen in Cambodja. Dit bestaat uit Engelse lessen en voor mij speciaal sportactiviteiten organiseren voor de kids die mee doen aan het project. Hartstikke leuk natuurlijk!!

Ik wens mezelf alvast een prettige reis (kan geen kwaad met een lichte vorm van vliegangst) en een hoop lieve groeten voor jullie natuurlijk xxxx

Tags: @schiphol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lukas

Suo sdey (hello), Speciaal voor de mensen die up to date willen blijven over mijn belevenissen een blog voor foto's, verhalen en meer. Aardig spannend wel te verstaan! Wie: mijn mede vrijwilligers en ik Waar: Siem Reap te Cambodja Wat: vrijwilligerswerk Wanneer:15 maart vertrek t/m ergens in juli Goed om te weten? 6 uur tijdsverschil met Nederland Voor meer informatie over mijn bezigheden zie: www.purevolunteer.nl Lea sen hawy (tot ziens)

Actief sinds 10 Maart 2014
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 2754

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 07 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: